Extraescolars

logo-extra escolars.png

2023/2024

ilustracio extra escolars

Com cada any, l'escola organitza un seguit d'activitats extra escolars amb l'afany d'oferir a les famílies i en especial a l'alumnat, la possibilitat d'omplir el seu espai de lleure durant la setmana.

Des de l'escola us animem a que ajudeu als vostres fills i filles a escollir allò que a ells els agrada. Malgrat mares i pares siguem qui posem el criteri per a trobar la justa mesura entre allò que a cada infant li convé i allò que cada infant vol fer, és també important que sigui l'alumnat qui pugui aportar la seva opinió de forma conjunta amb vosaltres.

Totes les activitats han estat pensades en coherència amb el projecte de centre.

» En el dossier adjunt podreu trobar tota la informació de les nostres activitats extra escolars.