piernas-estirando-nic3b1as-balletcopiar.jpg

Dansa

» Infants en moviment

En aquesta classe s'incorporen exercicis lúdics i dinàmics que desenvolupen l'esquema corporal (la coordinació, equilibri i espai). A través del moviment busquem que l'alumne explori i desenvolupi la seva expressivitat corporal.

• Dilluns: i3 a i5

» Dansa expressiva

Utilitzant l'expressivitat del cos com a únic mitjà de comunicació, ens endinsem en la dansa desenvolupant l'esquema corporal de l'alumne, la seva coordinació, equilibri, a més d'agilitat i musicalitat.

• Dimecres: 1r i 2n Primaria

» Dansa Contemporànea

• Dimecres: 1r i 2n Primaria

» New Contempo

En aquesta classe ens impulsa la música moderna actual, per a realitzar combinacions i frases de moviments amb varietat de qualitats i matisos.

• Dimarts i dijous ESO (es realitzarà a l’escola 360º)

» Dansar-te

En aquesta classe ens recolzem en diferents disciplines artístiques per a connectar amb el nostre cos creatiu, incorporem exercicis rítmics, musicals, teatrals, de circuit lúdic i d'arts plàstiques, sempre en connexió amb la dansa i el moviment.

• Divendres 1r a 6è primaria
• Horari: 17:15 - 18:15 hrs

» En el dossier adjunt podreu trobar tota la informació de les nostres activitats extra escolars.