1. Introducció

Amb caràcter general, no es realitzaran transferències internacionals de les seves dades.

Podrà accedir, rectificar i suprimir les seves dades, així com exercitar altres drets, com s’explica en la informació addicional indicada a la política de tractament de dades.

• PHPSESSID: galeta tècnica i estrictament necessària que conté l'identificador de la sessió. S'elimina en tancar el navegador.

• _lang: galeta tècnica i estrictament necessària que conté l'idioma de la sessió. S'elimina en tancar el navegador.

• _ga: galeta de Google Analytics que habilita la funció de control de visites úniques. La primera vegada que un usuari entri al lloc web a través d'un navegador s'instal·larà aquesta galeta. Quan aquest usuari torni a entrar a la web amb el mateix navegador, la galeta considera que és el mateix usuari. Només en el cas que l'usuari canviï de navegador, es considerarà un altre usuari. Caduca als 2 anys des de l'última actualització. Informació de l'tractament realitzat per Google Analytics aquí.

• _gat: Aquesta galeta s'associa amb Google Analytics. S'utilitza per limitar la velocitat de petició - la limitació de la recollida de dades en els llocs d'alt trànsit. Caduca als 10 minuts.

• _gid: Aquesta galeta s'associa amb Google Analytics. S'utilitza per distingir als usuaris. Caduca les 24 hores.

6. Consentiment

Al present lloc web mai es guarden les dades personals dels usuaris, a excepció de l’adreça IP d’acord a la descripció anterior, excepte que vulguis registrar-te, de forma voluntària, amb la finalitat de poder activar alguna funcionalitat o consulta.