Chica practicando Piano

Sensibilització musical

• Activitat grupal d’1 hora setmanal dirigida a l’alumnat des de i3 fins a 2n de Primària. (mínim número d’infants 5, màxim 12). Pla reglat.

La formació musical en les primeres etapes de la infància incideix en el seu desenvolupament físic, motriu i cognitiu. Aquesta activitat té per objectiu acostar la música als més petits a través del joc motriu, la dansa, la cançó, el moviment lliure i la creativitat fent un treball sensorial i lúdic a partir de varies pedagogies musicals com les que proposen Dalcroze, Willems o Orff.Les sessions compten amb un nombre reduït d’infants que afavorirà crear un espai d’aprenentatge on se sentin segurs, còmodes i entusiasmats per descobrir el seu entorn des d’una perspectiva musical, a través dels sentits i les emocions que aquests generin.

Sensivilitzacio

Llenguatge musical

• Activitat grupal d’1 hora setmanal dirigida a l’alumnat des de 3r a 6è de Primària. (mínim número d’infants 5, màxim 12). Pla reglat.

• Formació musical reglada per tots aquells alumnes que vulguin cursar uns estudis de forma continuada. Consta de 4 cursos de nivell elemental i 4 cursos de grau mig. De la mateixa manera, disposem d’ un equip de professors per preparar alumnes a proves oficials, formació superior i realitzar proves de pas de grau.

Sessions individuals d’instrument

Tocando la guitarra

Grup instrumental

• En grups reduïts, d’entre 3 i 5 alumnes a partir de 3r de primària, es du a terme l’aprenentatge de l’instrument de forma conjunta. Amb el mateix instrument, els i les alumnes aprenen la tècnica pròpia i el desenvolupament de melodies per més endavant poder interpretar fragments i cançons. Pla alternatiu amb enfocament lúdic.
Instruments: ukelele, guitarra i oberts a altres possibilitats si hi ha interès.

• Activitat de mitja hora setmanal. Mínim 3 alumnes, màxim 5.

» En el dossier adjunt podreu trobar tota la informació de les nostres activitats extra escolars.