Niños en el patio interior

Esports

Iniciació esportiva

Activitat de 2 sessions setmanals d’1 hora amb grups d’entre 5 i 15 infants des de i3 fins a 2n de primària. L’objectiu és fer un tast de diferents esports i aprendre junts les regles bàsiques de cada esport i curiositats i característiques que amaguen alguns d’ells.

Treballarem la tècnica individual, les jugades en equip i la simulació de partits i competicions. L’objectiu és que aprenguin jugant, que desenvolupin la seva part cooperativa/competitiva, que potenciïn les seves habilitats motrius relacionades amb cada esport i que descobreixin esports diferents que no s’havien plantejat.

Iniciació

Entrenaments en grup per mares i pares

De la mà del mestre d’educació física de l’escola, oferim entrenaments de condicionament físic en grup. Amb material divers que proporcionarem combinarem exercicis de musculació i tonificació amb treball cardiovascular. S’adaptaran els exercicis i els entrenaments a les necessitats i objectius de cadascú.

Escola de bàsquet

> 1r i 2n de Primària
En aquesta activitat es fa un treball d’iniciació al bàsquet, aprenent les destreses bàsiques de l’esport de la cistella. També es comença a fer conèixer als nens i nenes les normes bàsiques del bàsquet. Les activitats s’organitzen en forma de jugades i van encaminades a assolir una millora tècnica. Un cop acabat el període d’escola, els nens i nenes ja comencen a competir formant-se els equips que jugaran a  la lliga del consell escolar.

Respaldo

Bàsquet Competició

Tornem a competir amb alumnat de Primària. L’activitat està oberta a tot l'alumnat de tercer i quart de Primària. L’equip jugarà en la categoria benjamí. Els equips són mixtes i competeixen a la lliga del consell escolar.
En competició a part de seguir millorant aspectes tècnics també es comença a treballar els valors del joc en equip, respectar als contraris i arbitres, acceptar la derrota i la victòria.

> Cal un mínim de 10 infants per poder formar un equip.

» En el dossier adjunt podreu trobar tota la informació de les nostres activitats extra escolars.