mistery-4.jpg

Mystery Skype

Immersos en l’ús de la tecnologia a les aules i sempre amb l’afany d’innovar, l’escola ha aprofitat els avantatges d’aquesta eina de comunicació tant poderosa per treballar la geografia i l’anglès de forma conjunta.

A través del contacte amb alumnat d’escoles d’altres indrets dels planeta s’estableixen un seguit de preguntes i respostes amb l’objectiu d’esbrinar en quina part del món es troben els seus interlocutors. D’aquesta manera, no només aconseguim treballar la geografia i la cultural del planeta, sinó elements tant importants com la col·laboració, la cohesió, el treball en equip, la solidaritat, la motivació... i per descomptat, la pràctica de la llengua anglesa per un ús concret, aportant d’aquesta manera, significat a l’aprenentatge de l’anglès.

mistery-3.jpg