Sostenible 8-franja.jpg

Escola Sostenible

Des de l’escola i amb la col·laboració de la xarxa Escoles + Sostenibles, acompanyem el nostre alumnat a repensar com organitzar la nostra societat i les nostres vides de manera que puguem trobar solucions que augmentin la nostra qualitat de vida i alhora minimitzin els impactes que degraden el medi i els recursos.

Com podem veure el futur comú i com podem participar en l’aportació de solucions?

Repensem, experimentem i innovem per aconseguir un món més sostenible. Treballem a fi que el nostre alumnat siguin el motor de canvi des de la consciència.

Des del curs 19-20 la comissió de medi ambient i sostenibilitat va posar en marxa el projecte "SILENCI SSSPLAU", amb l'objectiu de reduir la contaminació acústica a l'escola.
Tot i que estan arrelats no deixarem de treballar per aconseguir una escola més verda i mantenir la nostra conscienciació per reciclar i fer ús d'embolcalls sostenibles. Com a motor del projecte comptem amb una comissió d'alumnat .